среда, 6 февраля 2013 г.

реферат на тему тарас шевченко ярема галайда

303.4 Kb.Название Дата23.10.2012Размер303.4 Kb.Тип Содержание ... Смотрите также: Урок укрансько мови в 7 клас з використанням нтерактивно дошки Тема : Дприслвники доконаного  недоконаного виду, х творення. Мета уроку: поглибити знання учнв про дприслвник як особливу форму дслова, його значення, морфологчн та граматичн ознаки; систематизувати знання про категорю виду; навчити учнв утворювати дприслвники доконаного  недоконаного виду та правильно писати дприслвники з вивченими орфограмами; розглянути способи творення дприслвникв; розвивати вмння аналзувати лексичн та граматичн вдмнност рзних форм дслова; збагатити мовлення дприслвниками; розвивати усну та письмову мову учнв; виховувати любов до укранського слова  повагу до традицй батькв. ^ Тип уроку: засвоння нових знань.Хд уроку ¶. Переврка домашнього завдання. 1. Робота з картками (4 учн) 2. Усне опитування - що таке дприслвник? Приклади.(це особлива незмнна форма дслова, яка, пояснюючи присудок, назива додаткову дю  вдповда на питання що роблячи? що зробивши? ) - граматичн особливост яких частин мови ма дприслвник? (ознаки дслова: вид-доконаний  недоконаний; час - тепершнй  минулий; ознаки прислвника: незмннсть; синтаксична роль) ¶¶ Мотиваця навчально дяльност. 1.Словниковий диктант. ^ Лтаючий, любляч, принести, перемиваючи, святкуючи, сказавши, зшити, спостергаючи. Визначити форми дслова. Назвати вид дприслвника. Зупинимось детальнше на ознаках дслова. ¶¶¶ Повдомлення теми та мети уроку. ¶Y Вивчення нового матералу. 1.Робота з пдручником. с.96. Яку дю означають дприслвники доконаного виду? (називають додаткову дю, що вдбулася перед основною або одночасно з нею,  вдповдають на питання що зробивши? минулий час) Яку дю означають дприслвники недоконаного виду? (означають другорядну дю, одночасну з основною,  вдповдають на питання щроблячи? тепершнй час; означають другорядну дю, яка вдбувалася в минулому одночасно з основною,  вдповдають на питання що робивши? минулий час) вправа 170 Навчаючись недок. в., ознайомлюючись недок. в., набувши док. в.. навчальний посбник с.41(таблиц на дошц) Вправа 171, с.98.Видлити суфкси, пдкреслити и. Спвають-спваючи; сплкуються - сплкуючись Заглядають - заглядаючи; ходять - ходячи пасуться-пасучи; злтають злтаючи кричать-кричачи недолюблюють - недолюблюючи розмовляють - розмовляючи сидять сидячи як творяться дприслвники недоконаного виду тепершнього часу?(до основи дсл. теп.ч. недок. в. ¶ д.+ учи; ючи; до основи дсл. теп. ч ¶¶д.+ ячи; ачи) 2. Весела хвилинка. Прочитати виразно гумореску. Чому був здивований батько? Яку рису характеру сина висмю автор? Як би ви вчинили на мсц сина? Артист Простий батько сина Вивчив на артиста. Мова того сина ¶деально чиста. Як з сцени скаже Укранське слово, То аж дух займа- Чешуть по-росйськ А в театр мова - Просто пречудово! Дтки  дружина? Спосб снування. Тож невчений батько Син великодушно Як же рдну мову Запитав у сина: Посмхнувсь до тата. Я забуду, тату, Розтлумач, будь ласка, - Пдготовка в тебе, Як за нею маю В чому тут причина, Батьку, низькувата, Непогану плату. Що на сцен в тебе А тому, хто вчений, ^ Павло Глазовий Укранська мова, ¶стина вдома, А у хат, дома Ще одне на служб, Нашого н слова, Зовсм нше дома. У твой квартир Дома в мене мова - Вже не та картина: Засб сплкування, (автор висмю зневажливе ставлення сина до мови свох батькв, традицй, звичав. Адже нехтуючи традиц рдного народу, забуваючи рдну мову, людина ста зрадником свого народу. ^ Дотримуючись народних традицй, вивчаючи рдну мову, ми виконумо свй обов язок перед батьками, народом. Мова несе вд поколння до поколння ус надбання народу, збергаючи його традиц, етичн й естетичн деали, його творч звершення. (Андрй Коваль) ^ Вд дслв утворити дприслвники доконаного виду минулого часу. вивчити вивчивши сказати - сказавши запитати запитавши розтлумачити розтлумачивши посмхнутись посмхнувшись забути - забувши -як творяться дприслвники доконаного виду минулого часу?(до основи нф. док. в. + вши; ши) яким способом творяться дприслвники?(суфксальним) Y. Узагальнення вивченого. Вправа 191, с.107 (1-6;8- 12.) 1.в, 2.б, 3.в, 4 в, 5б,6б,8а, 9а,10в, 11в, 12а - (11б). Переврка результатв.Y¶. Оцнювання учнв. Домашн завдання. С.97 вивчити правила, вправа175(1-3 з.),(н.п.с.43, впр.65).^ УРОКИ УКРА·НСЬКО· Л¶ТЕРАТУРИ ¶З ЗАСТОСУВАННЯМ ¶НТЕРАКТИВНИХ МЕТОД¶В НАВЧАННЯ Тема. Гайдамаки народн месники чи звр в людськй подоб? (за поемою Тараса Шевченка «Гайдамаки»). Мета: навчальна: якнайглибше вивчити твр, проаналзувати образи головних геров, порвняти з х сторичними прототипа

Тема : Дприслвники доконаного ¶ недоконаного виду, х творення

Тема : Дприслвники доконаного ¶ недоконаного виду, х творення

Комментариев нет:

Отправить комментарий